Givenchy Pour Homme Blue Label stift dezodor férfiaknak

Márka: Givenchy

Givenchy Pour Homme Blue Label változatok

Fel

Parfüm leírása Givenchy Pour Homme Blue Label

Értékelés

Az üveg kinézete

Illat intenzitás

Intenzitás

A teljes hatás

Összetétel

Fej

Hedione, bergamott, grapefruit

Szív

kardamon, bors

Alap

vetivérfű, cédrus, tömjén

A relax ideje alatt kellemesen üdít a Pour Homme Blue Label. Friss, gondtalan hangulat, a blue Label. A férfias erő és a hosszantartó frissesség kombinációja.

Fel

A Givenchy márkáról

Givenchy parfümök| A Givenchy márka 1952 - ben keletkezett Franciaországban. A Givenchy márkát - Magyarországon nem túl ismert - egy francia arisztokrata Hubert de Givenchy alapította, aki már fiatal korától arról álmodozott, hogy felépít egy hatalmas divat márkát. A fiatal Givenchy a szakmát a Dior, Piqueta és más márkáknál sajátította el, ahol rengeteg tapasztalatot szerzett. Givenchy álma 1952. február 2. - án vált valóra, és nemsokára rá már egyike volt azoknak, akik Audrey Hepburn - t vagy az ismert Guiness és Kennedy családot öltöztette, ami az 50. és 60. - as években nem volt semmi. Innentől kezdve az elismertek közé tartozik a divat világában, valamint a parfümök világában is. Kiemelhetjük a "téli" Givenchy Amarige női illatot. Nagyon sokszor feltűnő, bátor illatokról van szó a legmagasabb rétegekből.

Fel

Értékelés Givenchy Pour Homme Blue Label

Mit gondol Ön a Givenchy Pour Homme Blue Label termékről?

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.


Értékelés *

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb

1 2 3 4 5 0 - legrosszabb, 5 - legjobb



iparfumeria.hu neve mostantól Notinozasilkovna