GivenchyInsensé Ultramarine Eau de Toilette uraknak

3×
Givenchy Insensé Ultramarine Eau de Toilette uraknak
Givenchy Insensé Ultramarine Eau de Toilette uraknak
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
33 680Ft

Spóroljon 30%
100 ml
23 340Ft

Raktáron | 23 340,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: GIV0095

Ezt a terméket már a gyártó is celofán nélkül csomagolja.

1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon a Givenchy márkától legalább 27 000 Ft értékben, és egy neszesszerrel ajándékozzuk meg.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One Hungary
kedd 2021. 12. 07.
Személyes átvétel
szerda 2021. 12. 08.

Nagykanállal falja az életet, imádja a természetet, és vonzza a nyílt tenger? Akkor Önnek alkották a férfi Givenchy Insensé Ultramarine Eau de Toilette-et. Csábító, dinamikus és csupa zabolátlan energia: Tökéletes a kalandokkal teli napokra, nem csak a tengeren!

  • friss, aromás illat vizes jegyekkel
  • aktív férfiaknak, akik nagykanállal falják az életet
  • a tenger frissességét idézi

Az illat összetétele
Frissesség, tisztaság és temperamentum. Ezek a szavak jellemzik legjobban a Givenchy Insensé Ultramarine illatát. Modern, dinamikus illatkompozíciójában a galbán, a melengető cédrusfa és az aromás vetiver játssza a főszerepet.

Az illat története
Az illat 1994-ben került kereskedelmi forgalomba. Illatkompozícióját Christian Mathieu parfümőrnek köszönhetjük. A vizes illat frissességét az üvegcse is kiemeli.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
galbanum
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
cédrusfa
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
vetiverfű
Az illat fajtája
vizes, fás

Divatos dolgok luxus kivitelben, minőségi kozmetikumok és csodás illatok. Ez a francia Givenchy márka, amely több mint 60 éve hódol a divatnak és a szépségnek. Arra ösztönzi a vásárlókat, hogy felfedezzék saját, feledhetetlen stílusukat és önmagukat tudják adni.

A Givenchy márka története 1952-ben, Párizsban kezdett íródni, amikor Hubert de Givenchy megalapította a nevét viselő divatházat. 1953-ban Hubert de Givenchy találkozott Audrey Hepburn-nel és elkezdődött szoros együttműködésük. Givenchy az elragadó Audreynak, aki a múzsája lett, filmes kosztümöket tervezett és különböző alkalmakhoz öltöztette őt.

1957-ben a Givenchy bemutatta a L'Interdit illatot, amelyet eredetileg éppen ezen elbűvölő színésznő számára terveztek. Így alakult meg a Parfums Givenchy társaság. Felejthetetlen illatok következtek, és 1989-ben a Givenchy márka kozmetikumokkal is kibővült.

A legendás Givenchy L'Interdit-en kívül, amely elragadó, virágillatú, modernebb interpretációt kapott, nagyon kedveltté vált a Givenchy Irresistible a Gentleman Givenchy illat is.

A Givenchy parfümök időtállóak, hagyják megnyilvánulni az őket viselők személyiségét, és egyedülálló illatemlékeket alkotnak, így mindenki emlékezetébe zárja majd Önöket.