GarnierSkin Active Moisture Bomb hidratáló és élénkítő arcmaszk

Garnier Skin Active Moisture Bomb hidratáló és élénkítő arcmaszk
Garnier Skin Active Moisture Bomb hidratáló és élénkítő arcmaszk

Ez a termék jelenleg nem elérhető | Kód: GAR06047
Ajándék az Ön számára
Vásároljon arcápolási termékeket a L'Oréal Paris, Mixa és Garnier márkáktól legalább 3 200 Ft értékben, és 25% kedvezményben részesül. Használja a skin25 kódot a kosarában. A kedvezmény nem érvényes a már akciós vagy kiárusított termékekre.

A minőségi Garnier Skin Active arcpakolás kényezteti és ápolja az arcbőrét.

Tulajdonságok:

  • mélyrehatóan hidratálja és intenzíven táplálja az arcbőrt
  • selymesen lágy tapintású arcbőrt hagy maga után
  • felvidítja és felfrissíti

Használata:
Vegye ki óvatosan a maszkot a csomagolásból és helyezze a megtisztított arcára. Hagyja a csomagoláson feltüntetett ideig hatni. A még fel nem szívódott szérumot gyengéden masszírozza az arcbőrébe vagy törölje le vattakoronggal.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Hidratálás, highlighter
Mikor használatos
Nappali és éjjeli ápolás
Hatóanyag
hialuronsav

A Garnier kozmetika világszerte már több mint egy évszázada hatással van a férfiak és nők életére. Franciaországban jött létre és fokozatosan a legelismertebb kozmetikai márkává nőtte ki magát.

Története 1904-ben Alfred Amour Garnier fodrász tevékenységével indult. Ő volt az, aki kifejlesztette a haj szépségét megőrző és fokozó, hamarosan bestsellerré váló első növényi tonikot. 1960-ban született meg az első otthoni használatra készült Garnier hajfesték, aminek eredményeként a nők divat-kiegészítőként kezdtek a hajukra tekinteni. A márka más készítményei, így például a Garnier micelláris víz vagy a Garnier Pure Active tisztítógél is azonnal közkedveltté váltak.

A Garnier mindig is figyelt az ügyfeleire, és az arc- és a hajápolásban felmerülő igényeik kielégítésére törekedett. Valóban hatásos, könnyen elérhető és a mindennapi szépségápolást megkönnyítő készítményeket alkot. A Garnier kozmetika ezeknek a tényeknek köszönhetően vált ilyen sikeressé, így napjainkban már a világ több mint 120 országában találkozhat a termékeivel.