Garnier Fructis Color Resist

tápláló maszk a szín védelméért

Garnier Fructis Color Resist tápláló maszk a szín védelméért
Garnier Fructis Color Resist tápláló maszk a szín védelméért
Garnier Fructis Color Resist tápláló maszk a szín védelméért
300 ml
1 390Ft

Kód: GAR1538 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 11. 19., hétfő
Személyes átvétel
2018. 11. 19., hétfő
Garnier Fructis Color Resist
300 ml | 1 390Ft

Garnier Fructis Color Resist kozmetika leírása

A minőségi Garnier Fructis Color Resist hajpakolás elengedhetetlenül hozzá tartozik a rituális hajápoláshoz. Kényeztesse haját egy rövid regenerálással és meglátja, hogy vitalitással és szépséggel hálálja majd meg.

Tulajdonságok:

  • meghosszabbítja a hajszín élettartamát
  • megújítja a haj szerkezetét
  • káprázatos fényt ad a hajnak
  • gyönyörű illatot ad a hajnak
  • a haj selymes tapintásúvá válik

Használata:
Nedves, samponnal megmosott hajra alkalmazza. Hagyja a csomagoláson jelzett ideig hatni, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
festett haj
Hatás
Hajszín megóvása

Garnier a márkáról

A Garnier kozmetika világszerte már több mint egy évszázada hatással van a férfiak és nők életére. Franciaországban jött létre és fokozatosan a legelismertebb kozmetikai márkává nőtte ki magát.

Története 1904-ben Alfred Amour Garnier fodrász tevékenységével indult. Ő volt az, aki kifejlesztette a haj szépségét megőrző és fokozó, hamarosan bestsellerré váló első növényi tonikot. 1960-ban született meg az első otthoni használatra készült Garnier hajfesték, aminek eredményeként a nők divat-kiegészítőként kezdtek a hajukra tekinteni. A márka más készítményei, így például a Garnier micelláris víz vagy a Garnier Pure Active tisztítógél is azonnal közkedveltté váltak.

A Garnier mindig is figyelt az ügyfeleire, és az arc- és a hajápolásban felmerülő igényeik kielégítésére törekedett. Valóban hatásos, könnyen elérhető és a mindennapi szépségápolást megkönnyítő készítményeket alkot. A Garnier kozmetika ezeknek a tényeknek köszönhetően vált ilyen sikeressé, így napjainkban már a világ több mint 120 országában találkozhat a termékeivel.