Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil

sampon gyenge, töredezésre hajlamos hajra

Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil sampon gyenge, töredezésre hajlamos hajra
250 ml
990Ft

Kód: GAR4924 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Vegyen bármilyen Garnier terméket 2 500 Ft értékben és legyen Öné a stílusos ajándék kulacs.
Express One (Transoflex)
már holnap csütörtök 2019. 05. 23.
Személyes átvétel
már holnap csütörtök 2019. 05. 23.
Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil
250 ml | 990Ft

Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil kozmetika leírása

A kiváló Garnier Botanic Therapy Ricinus Oil sampon hatékonyan tisztítja a fejbőrt és a hajat, és visszaadja a haj természetes szépségét.

Tulajdonságok:

  • tisztítja a hajat és a fejbőrt
  • meggátolja a haj idő előtti kihullását
  • erősíti a hajszálakat

Használata:
Vigyen fel kellő mennyiségű sampont a nedves hajra. Habosítsa fel, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
hajritkulás és hajhullás, károsult haj
Hatás
Hajnövekedés ösztönzése

Garnier a márkáról

A Garnier kozmetika világszerte már több mint egy évszázada hatással van a férfiak és nők életére. Franciaországban jött létre és fokozatosan a legelismertebb kozmetikai márkává nőtte ki magát.

Története 1904-ben Alfred Amour Garnier fodrász tevékenységével indult. Ő volt az, aki kifejlesztette a haj szépségét megőrző és fokozó, hamarosan bestsellerré váló első növényi tonikot. 1960-ban született meg az első otthoni használatra készült Garnier hajfesték, aminek eredményeként a nők divat-kiegészítőként kezdtek a hajukra tekinteni. A márka más készítményei, így például a Garnier micelláris víz vagy a Garnier Pure Active tisztítógél is azonnal közkedveltté váltak.

A Garnier mindig is figyelt az ügyfeleire, és az arc- és a hajápolásban felmerülő igényeik kielégítésére törekedett. Valóban hatásos, könnyen elérhető és a mindennapi szépségápolást megkönnyítő készítményeket alkot. A Garnier kozmetika ezeknek a tényeknek köszönhetően vált ilyen sikeressé, így napjainkban már a világ több mint 120 országában találkozhat a termékeivel.