Garnier Botanic Therapy Honey

megújító sampon a károsult hajra

Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító sampon a károsult hajra
250 ml
990Ft

Kód: GAR2117 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2019. 05. 28.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2019. 05. 28.
Garnier Botanic Therapy Honey
250 ml | 990Ft

Garnier Botanic Therapy Honey kozmetika leírása

A kiváló Garnier Botanic Therapy Honey sampon hatékonyan tisztítja a fejbőrt és a hajat, és visszaadja a haj természetes szépségét.

Tulajdonságok:

  • regenerálja és táplálja a hajat
  • tisztítja a hajat és a fejbőrt
  • erősíti a hajszálakat

Használata:
Vigyen fel kellő mennyiségű sampont a nedves hajra. Habosítsa fel, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
károsult haj
Hatás
A sérült haj regenerálása

Garnier a márkáról

A Garnier kozmetika világszerte már több mint egy évszázada hatással van a férfiak és nők életére. Franciaországban jött létre és fokozatosan a legelismertebb kozmetikai márkává nőtte ki magát.

Története 1904-ben Alfred Amour Garnier fodrász tevékenységével indult. Ő volt az, aki kifejlesztette a haj szépségét megőrző és fokozó, hamarosan bestsellerré váló első növényi tonikot. 1960-ban született meg az első otthoni használatra készült Garnier hajfesték, aminek eredményeként a nők divat-kiegészítőként kezdtek a hajukra tekinteni. A márka más készítményei, így például a Garnier micelláris víz vagy a Garnier Pure Active tisztítógél is azonnal közkedveltté váltak.

A Garnier mindig is figyelt az ügyfeleire, és az arc- és a hajápolásban felmerülő igényeik kielégítésére törekedett. Valóban hatásos, könnyen elérhető és a mindennapi szépségápolást megkönnyítő készítményeket alkot. A Garnier kozmetika ezeknek a tényeknek köszönhetően vált ilyen sikeressé, így napjainkban már a világ több mint 120 országában találkozhat a termékeivel.