Garnier Botanic Therapy Honey

megújító maszk a károsult hajra

Garnier Botanic Therapy Honey megújító maszk a károsult hajra
Garnier Botanic Therapy Honey megújító maszk a károsult hajra
300 ml
1 690Ft

Kód: GAR2120 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
10% kedvezményben részesül, amennyiben legalább 25 000 Ft feletti értékben vásárol és a kosárban megadja az minus10hu kódot. A kód nem használható az akcióban lévő és kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
csütörtök 2019. 08. 22.
Személyes átvétel
csütörtök 2019. 08. 22.
Garnier Botanic Therapy Honey
300 ml | 1 690Ft

Garnier Botanic Therapy Honey termékleírás

A minőségi Garnier Botanic Therapy Honey hajpakolás elengedhetetlenül hozzá tartozik a rituális hajápoláshoz. Kényeztesse haját egy rövid regenerálással és meglátja, hogy vitalitással és szépséggel hálálja majd meg.

Tulajdonságok:

  • káprázatos fényt ad a hajnak
  • teljes hosszukban regenerálja a hajszálakat

Használata:
Nedves, samponnal megmosott hajra alkalmazza.

Tulajdonságok

Hajtípus
károsult haj
Hatás
A sérült haj regenerálása
Ingredienti attivi
πρόπολη

Garnier a márkáról

A Garnier kozmetika világszerte már több mint egy évszázada hatással van a férfiak és nők életére. Franciaországban jött létre és fokozatosan a legelismertebb kozmetikai márkává nőtte ki magát.

Története 1904-ben Alfred Amour Garnier fodrász tevékenységével indult. Ő volt az, aki kifejlesztette a haj szépségét megőrző és fokozó, hamarosan bestsellerré váló első növényi tonikot. 1960-ban született meg az első otthoni használatra készült Garnier hajfesték, aminek eredményeként a nők divat-kiegészítőként kezdtek a hajukra tekinteni. A márka más készítményei, így például a Garnier micelláris víz vagy a Garnier Pure Active tisztítógél is azonnal közkedveltté váltak.

A Garnier mindig is figyelt az ügyfeleire, és az arc- és a hajápolásban felmerülő igényeik kielégítésére törekedett. Valóban hatásos, könnyen elérhető és a mindennapi szépségápolást megkönnyítő készítményeket alkot. A Garnier kozmetika ezeknek a tényeknek köszönhetően vált ilyen sikeressé, így napjainkban már a világ több mint 120 országában találkozhat a termékeivel.