Ferrari Scuderia Ferrari Red Eau de Toilette uraknak

2×
Ferrari Scuderia Ferrari Red Eau de Toilette uraknak
Ferrari Scuderia Ferrari Red Eau de Toilette uraknak
125 ml
6 810Ft

5 448Ft / 100 ml, áfával
Kód: FER0249 | Raktáron

A termék csomagolása eltérhet a képen látható csomagolástól.

1
Express One (Transoflex)
kedd 2021. 03. 02.
Személyes átvétel
kedd 2021. 03. 02.

Ferrari Scuderia Ferrari Red parfüm leírása
Összetétel

A Ferrari kedvelői most új illattal bővíthetik kollekciójukat. A Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette a bátor, csábító és karizmatikus férfiaknak ajánlott, akik határozottan követik kitűzött céljaikat. Imádják a gyors autókat és a gyönyörű lányokat. Ez az illat a Ferrari Red utódja.

  • főként melegebb időjáráshoz
  • nappali viseletre
  • aromás illat

Illat összetétele:
Az üde menta illatát érezhetjňuk már az első tónusokban, amely a bergamottal és a tömjénnel keveredik. Harmonikusan társul hozzá az aromás szerecsendió és a gyengéd jázmin. Az illat alapját az édes vanília és a vonzó fás tónusok kombinációja határozza meg.

Illat története:
A Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette ajánlott minden korosztálynak, valamint bármely évszakban alkalmas a mindennapokra. 2013 -ban került forgalomba. Aromás illatát jól kiegészíti a feltűnő piros flakonja. Karakterisztikus illata gyorsan mindennapi társává válik minden magabiztos férfinak.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bergamott, menta, tömjén
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
szerecsendió, jázmin
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
vanília
Az illat fajtája
aromás, zöld

Ferrari a márkáról

p>A Ferrari márkát biztosan nem kell hosszasan bemutatni. Érdekes, hogy alapítója, Enzo Ferrari eredetileg nem szándékozott bármit is eladni. A Scuderia Ferrari társaságot ugyanis kizárólag amatőr autóversenyzők támogatására hozták létre, 1929-ben. Később azonban a körülmények nyomására (a Scuderia csapat támogatása nagyon költséges volt) kénytelen volt Enzo csúcsminőségű versenyautók és személykocsik építésébe kezdeni.
Jelenleg a Ferrari széles termékskálát - elektronikát, ruházatot, divat- és egyéb kiegészítőket, valamint luxuskozmetikát is kínál. Aligha meglepő, hogy ezek túlnyomó többsége a férfiakat célozza meg.
A Ferrari parfümöket az adrenalin, az égett gumiszag és a sebesség szerelmesei értékelik. Az első, a Ferrari Black 1999-ben jelent meg, és nagy sikert aratott. Ehhez jelentős mértékben hozzájárult az a tény is, hogy míg a Ferrari sportkocsikat csak a leggazdagabbak engedhetik meg maguknak, a szóban forgó illatok összehasonlíthatatlanul megfizethetőbb áron érhetők el, viszont viselőiknek a különlegesség hasonló érzését kölcsönzik. További sikeres darabok következtek, mint a Ferrari No. 1, a Ferrari Racing, a női Passion és mások.
A Ferrari büszke lehet arra, hogy olyan híres parfümőrök működnek együtt vele, mint Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil és Bernard Ellena. Külön említést érdemelnek a dizájnos üvegcsék is, melyeket természetesen a ma már ikonikus ágaskodó ló embléma díszít. Ennek érdekes múltja van - az ágaskodó ló az 1. világháború legendás vadászrepülője, Francesco Baracca gróf gépének törzsére volt ráfestve. Enzo Ferrari a múlt század húszas éveiben találkozott a szüleivel, akik megengedték, hogy használja.
A teljesség kedvéért hozzá kell tennünk, hogy a Ferrari kozmetikai kínálatában a parfümök mellett tusfürdők, borotválkozás utáni vizek és balzsamok, vagy izzadásgátlók is találhatók. Figyelmet érdemelnek a kedvező árú ajándékcsomagok is.
A Ferrari márka vonzó lehet mindazok számára, akik exkluzív, de nem túl drága termékeket keresnek, a dübörgő motorok lelkes rajongói, és ki akarják hangsúlyozni férfiasságukat.

Értékelés Ferrari Scuderia Ferrari Red2