Ferrari Scuderia Ferrari Redeau de toilette uraknak

2×
Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette uraknak
Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette uraknak
125 ml
6 790Ft

Kód: FER0249 | Raktáron

A termék csomagolása eltérhet a képen látható csomagolástól.

1
Express One (Transoflex)
kedd 2020. 06. 09.
Személyes átvétel
kedd 2020. 06. 09.

Ferrari Scuderia Ferrari Red parfüm leírása
Összetétel

A Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette a bátor, csábító és karizmatikus férfiaknak ajánlott, akik határozottan követik kitűzött céljaikat. Imádják a gyors autókat és a gyönyörű lányokat. Ez az illat a Ferrari Red utódja.

A Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette citrusos bergamottal, friss mentával nyit, mely fokozatosan bódító jázmin és muskátli illatba megy át. Ezt követően csípős, enyhén fűszeres szerecsendió érezhető még. Az illat alapját az édes vanília és a vonzó fás tónusok kombinációja határozza meg.

A Ferrari Scuderia Ferrari Red eau de toilette ajánlott minden korosztálynak, valamint bármely évszakban alkalmas a mindennapokra. 2013 -ban került forgalomba.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
bergamott, menta, tömjén
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
szerecsendió, jázmin
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
vanília
Az illat fajtája
aromás, zöld

Ferrari a márkáról

A Ferrari márkát biztosan nem kell hosszasan bemutatni. Érdekes, hogy alapítója, Enzo Ferrari eredetileg nem szándékozott bármit is eladni. A Scuderia Ferrari társaságot ugyanis kizárólag amatőr autóversenyzők támogatására hozták létre, 1929-ben. Később azonban a körülmények nyomására (a Scuderia csapat támogatása nagyon költséges volt) kénytelen volt Enzo csúcsminőségű versenyautók és személykocsik építésébe kezdeni.
Jelenleg a Ferrari széles termékskálát - elektronikát, ruházatot, divat- és egyéb kiegészítőket, valamint luxuskozmetikát is kínál. Aligha meglepő, hogy ezek túlnyomó többsége a férfiakat célozza meg.
A Ferrari parfümöket az adrenalin, az égett gumiszag és a sebesség szerelmesei értékelik. Az első, a Ferrari Black 1999-ben jelent meg, és nagy sikert aratott. Ehhez jelentős mértékben hozzájárult az a tény is, hogy míg a Ferrari sportkocsikat csak a leggazdagabbak engedhetik meg maguknak, a szóban forgó illatok összehasonlíthatatlanul megfizethetőbb áron érhetők el, viszont viselőiknek a különlegesség hasonló érzését kölcsönzik. További sikeres darabok következtek, mint a Ferrari No. 1, a Ferrari Racing, a női Passion és mások.
A Ferrari büszke lehet arra, hogy olyan híres parfümőrök működnek együtt vele, mint Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil és Bernard Ellena. Külön említést érdemelnek a dizájnos üvegcsék is, melyeket természetesen a ma már ikonikus ágaskodó ló embléma díszít. Ennek érdekes múltja van - az ágaskodó ló az 1. világháború legendás vadászrepülője, Francesco Baracca gróf gépének törzsére volt ráfestve. Enzo Ferrari a múlt század húszas éveiben találkozott a szüleivel, akik megengedték, hogy használja.
A teljesség kedvéért hozzá kell tennünk, hogy a Ferrari kozmetikai kínálatában a parfümök mellett tusfürdők, borotválkozás utáni vizek és balzsamok, vagy izzadásgátlók is találhatók. Figyelmet érdemelnek a kedvező árú ajándékcsomagok is.
A Ferrari márka vonzó lehet mindazok számára, akik exkluzív, de nem túl drága termékeket keresnek, a dübörgő motorok lelkes rajongói, és ki akarják hangsúlyozni férfiasságukat.

Értékelés Ferrari Scuderia Ferrari Red