Ferrari Ferrari Extreme (2006)

stift dezodor férfiaknak 75 ml

Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
Ferrari Ferrari Extreme (2006) stift dezodor férfiaknak 75 ml
stift dezodor férfiaknak 75 ml

Kód: FER0031 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Ferrari Ferrari Extreme (2006)
stift dezodor férfiaknak 75 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Ferrari Ferrari Extreme (2006) parfüm leírása

A Ferrari keresi az izgalmakat és az adrenalint a lehetőségek korlátainak legyőzésénél. Az új illatával az elementáris emóciókra támad és olyan érzéseknek ad teret, amelyeket a versenyzők éreznek a legerősebb versenyautókban. A Ferrari jelentése: 0-ról 100-ra gyorsulás kevesebb mint 4 másodperc alatt. Az új Ferrari Extreme azon a férfiak számára készült, akik vérében a Ferrari ereje tombol. Az illat a modern férfi lélek jelképe, amely a gyorsaság, az adrenalin, a motorhang és természetesen négykerekű kedvence nélkül nem létezhet. A parfüm viselője otthon van az autók világában és figyelemmel követi a legfrissebb újdonságokat a versenyzés világából.

Ferrari a márkáról

A Ferrari márkát biztosan nem kell hosszasan bemutatni. Érdekes, hogy alapítója, Enzo Ferrari eredetileg nem szándékozott bármit is eladni. A Scuderia Ferrari társaságot ugyanis kizárólag amatőr autóversenyzők támogatására hozták létre, 1929-ben. Később azonban a körülmények nyomására (a Scuderia csapat támogatása nagyon költséges volt) kénytelen volt Enzo csúcsminőségű versenyautók és személykocsik építésébe kezdeni.
Jelenleg a Ferrari széles termékskálát - elektronikát, ruházatot, divat- és egyéb kiegészítőket, valamint luxuskozmetikát is kínál. Aligha meglepő, hogy ezek túlnyomó többsége a férfiakat célozza meg.
A Ferrari parfümöket az adrenalin, az égett gumiszag és a sebesség szerelmesei értékelik. Az első, a Ferrari Black 1999-ben jelent meg, és nagy sikert aratott. Ehhez jelentős mértékben hozzájárult az a tény is, hogy míg a Ferrari sportkocsikat csak a leggazdagabbak engedhetik meg maguknak, a szóban forgó illatok összehasonlíthatatlanul megfizethetőbb áron érhetők el, viszont viselőiknek a különlegesség hasonló érzését kölcsönzik. További sikeres darabok következtek, mint a Ferrari No. 1, a Ferrari Racing, a női Passion és mások.
A Ferrari büszke lehet arra, hogy olyan híres parfümőrök működnek együtt vele, mint Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Karine Dubreuil és Bernard Ellena. Külön említést érdemelnek a dizájnos üvegcsék is, melyeket természetesen a ma már ikonikus ágaskodó ló embléma díszít. Ennek érdekes múltja van - az ágaskodó ló az 1. világháború legendás vadászrepülője, Francesco Baracca gróf gépének törzsére volt ráfestve. Enzo Ferrari a múlt század húszas éveiben találkozott a szüleivel, akik megengedték, hogy használja.
A teljesség kedvéért hozzá kell tennünk, hogy a Ferrari kozmetikai kínálatában a parfümök mellett tusfürdők, borotválkozás utáni vizek és balzsamok, vagy izzadásgátlók is találhatók. Figyelmet érdemelnek a kedvező árú ajándékcsomagok is.
A Ferrari márka vonzó lehet mindazok számára, akik exkluzív, de nem túl drága termékeket keresnek, a dübörgő motorok lelkes rajongói, és ki akarják hangsúlyozni férfiasságukat.