Ugrás a fő tartalomhoz

Felmerülő akadályok a kiszállításnál

Mivel a kiszállítás külső cég segítségével történik, megeshet, hogy az általunk továbbított csomag nem a megegyezett időben érkezik meg a kedves Vásárlóhoz. Ebben az esetben nagyon egyszerűen meggyőződhet, hol tart a csomagja. 

Kézbesítés a futárszolgálattal

  • az Ön e-mail címére elküldtük a csomagszámot
  • ha a csomag a futárszolgálat depójában van, hívja őket, és kérje, hogy szállítsák ki újból
  • ha a futárszolgálat elveszítette a csomagot, azonnal értesítsen bennünket, hogy új terméket küldhessünk Önnek, és ebben az esetben a reklamációt mi intézzük
  • Kérjük ellenőrizze a csomagját közvetlenül az átvétel után. Amennyiben sérülést talál vagy bármilyen eltérést a csomagon, kérjük, vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot és küldjön nekünk képet a doboz minden oldaláról, illetve a csomag tartalmáról. 

Abban az esetben, ha a szállító cég elveszíti a csomagot, vagy az interneten hiányos információkat talál, nem tudja mit kéne tennie, kérem, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 003642220141-as telefonszámon

Kérdése van? Írjon nekünk.








A Notino s.r.o. /Kft./ részére történő elküldéssel, az Ön személyes adatai, az Ön által küldött kérés ügyintézése céljából, jogos érdek alapján kerül feldolgozásra. Önnek jogában áll kifogást emelni. Bővebb információkat a személyes adatkezelési alapelvek tartalmaznak.​