Felmerülő akadályok a kiszállításnál

Mivel a kiszállítás külső cég segítségével történik, megeshet, hogy az általunk továbbított csomag nem a megegyezett időben érkezik meg a kedves Vásárlóhoz. Ebben az esetben nagyon egyszerűen meggyőződhet, hol tart a csomagja. 

Kézbesítés a Trans-o-flex futárszolgálattal

  • az Ön e-mail címére elküldtük a csomagszámot
  • éppen hol utazik a csomagja, ellenőrizheti itt, a Trans-o-flex online rendszerében, ha beírja a csomagszámot
  • ha a csomag a futárszolgálat depójában van, hívja őket, és kérje, hogy szállítsák ki újból
  • ha a futárszolgálat elveszítette a csomagot, azonnal értesítsen bennünket, hogy új terméket küldhessünk Önnek, és ebben az esetben a reklamációt mi intézzük

Abban az esetben, ha a szállító cég elveszíti a csomagot, vagy az interneten hiányos információkat talál, nem tudja mit kéne tennie, kérem, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 003642220141-as telefonszámon

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






christmast

Menu

hívjon minket 003642220141