Estée LauderBeautiful Magnolia Eau de Parfum hölgyeknek
Merjen szeretni!
Magát a szerelmet írja le az Estee Lauder Beautiful Magnolia eau de parfum nőknek. A szikrázó pillanatot, amikor először meglátják egymást. Az ellentmondó érzések kavargását, a szenvedély lobbanását, és azt a pillanatot, amikor minden félelmét félredobja és rádöbben: ő az, akit örökké mer szeretni. Elbűvölő illat érzéki magnólia, telt gardénia, illetve meleg fás és pézsma jegyekkel. Romantikus, nőies és sugárzó.
- romantikus, virágos illat
- érzéki és nőies nőknek
- tavaszi, nyári illat a mindennapokra
Az illat összetétele
A magnólia érzéki mélységét ellensúlyozza a lágy maté és a lótusz frissessége, amely pont annyira üde, mint maga az új szerelem érzése. A magnóliaolaj elbűvölő illata érzéki és nőies, amelyet a gardénia és a telt törökrózsa elsöprő illatjegyei tesznek ellenállhatatlanná. A gazdag cédrusfa, a szantálfa és az illumina pézsma adják melegségüket, erejüket és érzékiségüket az illathoz.
Az illat története
Az Estee Lauder Beautiful Magnolia parfümöt 2021-ben dobták piacra. Anne Flipo és Laurent Le Guernec alkotta meg ezt az elbűvölő illatot, amely megmutatja a szerelem minden fokozatát. Az első pillantás, a semmihez sem fogható érzés. A vágyakozás, az ellentmondó érzések kavargása, végül maga a mindent elsöprő szerelem.
Összetétel
Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | magnólia levél, lótusz, maté |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | magnólia, gardénia, napos tónusok, török rózsa |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | pézsma, cédrus, szantálfa |
Az illat fajtája | virágos |
Az Estée Lauder kozmetika alapítója nevét viseli, aki a 20. században szó szerint forradalmat robbantott ki a szépség világában. Egy gyógyszerész unokahúgaként Estée már fiatalon kozmetikumokat készíthetett és hamarosan ki is keverte saját első arckrémét. Ezután 1946-ban beindította az Estée Lauder termékek értékesítését.
Az Estée Lauder márkát az odaadás, kitartás és a szenvedély alapozta meg. Estée gyakran egész New York-ban végiglátogatta a kozmetikai szalonokat, a márka pedig az ügyfeleknek történő személyes ajánlásoknak köszönhetően felvirágzott. Az Estée Lauder arcápoló készítmények hamar népszerűvé váltak.
Kisvállalkozásból fokozatosan nemzetközi prémium márkává nőtte ki magát. Az immár legendás Estée Lauder alapozó nélkül sok nő ma már szinte el sem tudja képzelni a kozmetikai felszerelését, az Estée Lauder arckrém pedig a luxus összetevőinek és a tudományos hozzáállásnak köszönhetően a legjobb, amit csak az arcbőrének kívánhat! Az Estée Lauder márka filozófiája ugyanis egyszerű - minden nő megjelenése szép lehet, tekintet nélkül a korára.