Ugrás a fő tartalomhoz
Dolce&GabbanaThe One for Men Intense Eau de Parfum uraknak
6×
Dolce&Gabbana The One for Men Intense Eau de Parfum uraknak
Dolce&Gabbana The One for Men Intense Eau de Parfum uraknak
Dolce&Gabbana The One for Men Intense Eau de Parfum uraknak
Fej
keserűnarancs, ciprus
Szív
kasmírfa, koriander
Alap
bőr, vanília
Az illat fajtájaorientális, fás

Ahogyan mágnesként vonzza a Dolce & Gabbana The One for Men Intense férfi Eau de Parfum, éppen ilyen ellenállhatatlan hatással lehet ön is a környezetére. Az ellentétek végletesen merész kompozícióját mutatja meg, és kiemeli az ön természetes férfiasságát.

  • vonzó, keleties-fás illat
  • a Dolce & Gabbana The One for Men intenzívebb kiadása
  • 2020 óta kapható kereskedelmi forgalomban

Az illat összetétele
A ciprus fás illata és a könnyed, citrusos és enyhén fűszeres neroli elsőkként nyűgözik le. Utánuk hamarosan a kasmírfa hoz gyengéden melengető fuvallatot az illatba. Amint kissé elül a kezdeti könnyed hangvétel, ezt tökéletesen ellenpontozva kerülnek előtérbe a sötéten fekete bőr füstös jegyei, amelyek a lecsengés végéig elkísérik önt.

Az illat története
Intenzíven férfias, ugyanakkor mindig hű önmagához és száz százalékig lenyűgöző – ez a Dolce & Gabbana The One for Men Intense. Illatkompozíciója a neroli és a bőr hatásos társításán alapul, amelyek tökéletesen kiegészítik, ugyanakkor kölcsönösen ellenpontozzák egymást.

Az illatban egy csipetnyi titokzatosság is a felszínre tör, amit az üvegcse is hangsúlyoz. A fekete a Dolce & Gabbana ikonikus színe, hiszen az eleganciát, az érzékiséget és a hagyományt jelképezi. A geometrikus formák és a letisztult vonalak hűek az eredeti The One for Men-hez, a több fekete viszont még azelőtt jelzi a férfias illat intenzívebb karakterét, mielőtt megillatolná.

Dolce&GabbanaThe One for Men Intense Eau de Parfum uraknak

6×
50 ml
36 470Ft

Raktáron | 72 940,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: DOG08606
1
Szeretnék többet megtudni a gravírozásról
Express One Hungary
kedd 2024. 09. 24.
Személyes átvétel
vasárnap 2024. 09. 22.