DKNY Women Energizing

eau de parfum nőknek 100 ml

DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
DKNY Women Energizing eau de parfum nőknek 100 ml
30 400Ft
Kedvezmény 57%
100 ml
12 930Ft

Kód: DKN0268 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 09. 25., kedd
Személyes átvétel
2018. 09. 25., kedd
DKNY Women Energizing
100 ml | 12 930Ft

DKNY Women Energizing parfüm leírása

A DKNY Women Energizing 2011 gyönyörű illat olyan különleges nők számára, akik akaratlanul is a figyelem középpontjába kerülnek. Ez a parfüm a varázslat, luxus és játékos elegancia megtestesítője. A Women Energizing 2011 viselőjét elbűvölő virágárnyalatba burkolja.

A találkozás első pillanatában a DKNY Women Energizing 2011 parfüm törékeny ibolya selyemesszenciájával és lehelletnyi vodkával megbolondított, lédús citrussal frissíti fel Önt. A következő pillanatban feltárul az ékes lótusz, a virgázó nárcisz és a varázslatos orchidea illata. A találkozás végére az egyedi illatű nyír és a fa melegséges akkordjai tesznek karizmatikus pontot. Napközben és esti társaságban egyaránt viselheti a DKNY-nak ezt az exkluzív női parfümjét.

Women Energizing 2011 az DKNY-től, az öntudatos, magával ragadó nő parfümje!

Összetétel

Alap
fa, nyír
Fej
citrusok, ibolya, vodka
Szív
lótusz, nárcisz, orchidea
Az illat fajtája
citrusos

DKNY a márkáról

DKNY parfümök| A DKNY egy nagyon fiatal, de ennek ellenére hihetetlenül ismert márka. 1988 - ban jött létre New York - ban. Donna Karan alapította, aki a márka nevéhez felhasználta saját nevének kezdőbetűit, valamint a város kezdőbetűit - tehát Donna Karan New York. A legismertebbek és a termékeik nagy részét a DKNY órák alkotják. DKNY az elejétől kezdve arra törekedett, hogy behozza a divat és az illat világába a luxust modern városi koncepcióban, mely csak nagy kiadások árán sikerült neki. Ezzel nem kis anyagi gondjai voltak, ahhoz hogy ebből kikeveredjen kénytelen volt eladni a Louis Voitton céget. Ma már a márka anyja Donna Karan a karitatív munkának szenteli az idejét. Ami az elérhető kollekciókat illeti, ajánljuk kipróbálni a fiatal, nagyon változékony illatot a DKNY Be Delicious – t.