DKNY Red Delicious for Men

eau de toilette férfiaknak 100 ml

DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
DKNY Red Delicious for Men eau de toilette férfiaknak 100 ml
Speciális kedvezmény
12 400Ft
Kedvezmény 11%
Kód: DKN03196 | Utolsó 1 db maradt

Doboz nélkül | Termék tartalma: 100%

db
Express One (Transoflex)
2018. 09. 20., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 09. 20., csütörtök
DKNY Red Delicious for Men
eau de toilette férfiaknak 100 ml | 11 090Ft

DKNY Red Delicious for Men parfüm leírása

A DKNY Red Delicious for Men parfüm egy olyan kifejezetten férfias illat, mely Önt önbizalommal tölti fel a nap minden szakaszában.

  • fás illat
  • modern magabiztos férfinak
  • mindennapi viseletre

Összetétel

összetétel
bergamott, kardamon, kávé, konyak, narancsfa virága, nőszirom, orchidea, pacsuli, rum, sáfrány, szantálfa
Az illat fajtája
fás, vizes

DKNY a márkáról

DKNY parfümök| A DKNY egy nagyon fiatal, de ennek ellenére hihetetlenül ismert márka. 1988 - ban jött létre New York - ban. Donna Karan alapította, aki a márka nevéhez felhasználta saját nevének kezdőbetűit, valamint a város kezdőbetűit - tehát Donna Karan New York. A legismertebbek és a termékeik nagy részét a DKNY órák alkotják. DKNY az elejétől kezdve arra törekedett, hogy behozza a divat és az illat világába a luxust modern városi koncepcióban, mely csak nagy kiadások árán sikerült neki. Ezzel nem kis anyagi gondjai voltak, ahhoz hogy ebből kikeveredjen kénytelen volt eladni a Louis Voitton céget. Ma már a márka anyja Donna Karan a karitatív munkának szenteli az idejét. Ami az elérhető kollekciókat illeti, ajánljuk kipróbálni a fiatal, nagyon változékony illatot a DKNY Be Delicious – t.