Decléor Aromessence Ylang ylang

tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre

Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
Decléor Aromessence Ylang ylang tisztító szérum kombinált és zsíros bőrre
15 ml

Kód: DEC0288 | Ez a termék jelenleg nem elérhető

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Decléor Aromessence Ylang ylang
15 ml

Áru elérhetőségének nyomon követése

Szívesen tájékoztatjuk e-mailben, ha a termék raktárra érkezik. Természetesen csakis Öntől függ, hogy kihasználja-e az ajánlatunkat.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
normál, zsíros
Bőrprobléma alapján
pórusok és zsíros bőr
Konzisztencia
szérum
Kor
minden korosztálynak

Decléor a márkáról

Decléor kozmetika | Decléor a világ legnagyobb aromaterápiás luxuskozmetikumok márkája, melyet 1974 –ben alapították. A márka filozófiája a test, bőr és a lélek tökéletes harmóniája. A Decléor márka első kutatócsoportja kozmetikusból, orvosból, shiatsu tanárból és nagy tapasztalatú aromaterapeutából állt. Ez az innovatív hozzáállás is azt jelzi, hogy a Decléor márka termékei tiszta növényi összetevőkből állnak, és nem tartalmaznak tartósítószereket, színezékeket, valamint kitűnnek gyógyítást segítő hatásukkal. 2000 –ben a Decléor márka tulajdonosa a Shiseido Group lett, mely tovább segítette a márka fejlődését és a világ kozmetika piacára való terjeszkedését.