CollistarThe Bridge Set szett az érzéki megjelenésért

Collistar The Bridge Set szett az érzéki megjelenésért
Collistar The Bridge Set szett az érzéki megjelenésért
Új
8 030Ft

Black

Friday

6 420Ft a black kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.

Black

Friday


Raktáron | 8 030,00Ft / 1 db, áfával | Kód: COL04082

Mascara Infinito dúsító és göndörítő szempillaspirál 10 ml + Kajal Pencil kajal szemceruza 0,8 g + The Bridge kozmetikai táska 1 db

1
Express One Hungary
szerda 2021. 12. 01.
Személyes átvétel
szerda 2021. 12. 01.

Lepje meg magát vagy szeretteit CollistarThe Bridge Set kozmetikai szettel. A válogatott sminkekkel teli csomag ajándékként mindig örömöt szerez.

A szett tartalma:

  • Mascara Infinito dúsító és göndörítő szempillaspirál 10 ml
  • Kajal Pencil kajal szemceruza 0,8 g
  • The Bridge kozmetikai táska 1 db

Tulajdonságok:

  • ajándéknak kiváló
  • minden nő örül neki
  • mindennapi használatra való kozmetikai termék-összeállítás

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Szempillaspirál típusa
formázó
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.