Skip to main content

CollistarThe Bridge Set ajándékszett (az arcra)

Collistar The Bridge Set ajándékszett (az arcra)
Collistar The Bridge Set ajándékszett (az arcra)
Új
16 290Ft

Raktáron | 16 290,00Ft / 1 db, áfával | Kód: COL04103

Special Anti-Age Biorevitalizing Face Cream biorevitalizáló krém kollagénnel 50 ml + Special Anti-Age Biorevitalizing Eye Contour Cream biorevitalizáló krém a szem köré 5 ml + Collistar kozmetikai táska

1
Express One Hungary
hétfő 2022. 01. 31.
Személyes átvétel
szombat 2022. 01. 29.

Minden egy csomagban, amire a szép megjelenésű arcbőrre szükség lehet. A kiváló Collistar The Bridge Set kozmetikai készlet önnek, és ajándékként a szeretteinek is örömet szerez.

A szett tartalma:

  • Special Anti-Age Biorevitalizing Face Cream biorevitalizáló krém kollagénnel 50 ml
  • Special Anti-Age Biorevitalizing Eye Contour Cream biorevitalizáló krém a szem köré 5 ml
  • Collistar kozmetikai táska

Összetétel:

  • praktikus kozmetikai táskával

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
ráncok és érett bőr
Hatás
Hidratálás, Anti-age, highlighter, lifting
Ajándék szett típusa
ajándékszett
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Mikor használatos
nappal

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.