CollistarMascara Volume Unico ajándékszett I. hölgyeknek

Collistar Mascara Volume Unico ajándékszett I. hölgyeknek
Collistar Mascara Volume Unico ajándékszett I. hölgyeknek

Ez a termék jelenleg nem elérhető | Kód: COL04105

Mascara Volume Unico dúsító szempillaspirál 13 ml + Gentle Tw-Phase Make-up Remover kétfázisú festéklemosó szemre és az ajkakra 50 ml + Professional Eye Pencil szemceruza 0,8 g

Ajándék az Ön számára
Vásároljon a Collistar márkától, és a rendelését ingyenesen szállítjuk ki.

A szett tartalma:

  • Mascara Volume Unico dúsító szempillaspirál 13 ml
  • Gentle Tw-Phase Make-up Remover kétfázisú festéklemosó szemre és az ajkakra 50 ml
  • Professional Eye Pencil szemceruza 0,8 g

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Szempillaspirál típusa
dús hatásért
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.