Skip to main content

CollistarIdro-Attiva Deep Moisturizing Cream szett (normál és száraz bőrre)

Collistar Idro-Attiva Deep Moisturizing Cream szett (normál és száraz bőrre)
Collistar Idro-Attiva Deep Moisturizing Cream szett (normál és száraz bőrre)

Ez a termék jelenleg nem elérhető | Kód: COL04081

Idro-Attiva Deep Moisturizing Cream hidratáló krém 30 ml + Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás tej 3 az 1-ben 35 ml + Idro-Attiva Eye Hydro-Gel hidratáló gél szemre hűsítő hatással 5 ml

Minden egy csomagban, amire a szép megjelenésű arcbőrnek szükség lehet. A kozmetikai készletnek Ön és megajándékozott szerettei is örülni fognak.

A szett tartalma:

  • Idro-Attiva Deep Moisturizing Cream hidratáló krém 30 ml
  • Idro-Attiva 3in1 Micellar Milk micellás tej 3 az 1-ben 35 ml
  • Idro-Attiva Eye Hydro-Gel hidratáló gél szemre hűsítő hatással 5 ml

Tulajdonságok:

  • mindennapos használható teljes körű ápolás
  • minden nő örül neki
  • miniatűr kiszerelésű termékeket tartalmaz

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
normál, száraz
Hatás
Hidratálás
Ajándék szett típusa
ajándékszett, takarékos kiszerelés
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Mikor használatos
Nappali és éjjeli ápolás

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.