Collistar Profumo dell’Amoreajándékszett hölgyeknek

Collistar Profumo dell’Amore ajándékszett hölgyeknek
Collistar Profumo dell’Amore ajándékszett hölgyeknek
ajándékszett hölgyeknek
10 190Ft

Kód: COL02951 | Raktáron

dell'Amore aromás testpermet esszenciális olajokkal 100 ml + dell'Amore krémtusfürdő esszenciális olajokkal 50 ml + Collistar kozmetikai táska 1 db

1
Ajándék az Ön számára
A kosarában írja be a 10notino kódot és 10% kedvezményben részesül a teljes kínálatra! A kedvezmény nem érvényes az akciós és a kiárusított termékekre.
Express One (Transoflex)
hétfő 2020. 10. 26.
Személyes átvétel
szombat 2020. 10. 24.

Collistar Profumo dell’Amore termékleírás
Tulajdonságok

Tulajdonságok:

  • ajándéknak kiváló
  • minden nő örül neki
  • ajándék kicsi luxustáska

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Ajándék szett típusa
ajándékszett

Collistar a márkáról

p>Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Profumo dell’Amore