Collistar Special First Wrinkles

tisztító hab az érzékeny arcbőrre

Collistar Special First Wrinkles tisztító hab az érzékeny arcbőrre
Collistar Special First Wrinkles tisztító hab az érzékeny arcbőrre
Collistar Special First Wrinkles tisztító hab az érzékeny arcbőrre
9 250Ft
Kedvezmény 47%
200 ml
4 930Ft

Kód: COL0114 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Collistar Special First Wrinkles
200 ml | 4 930Ft

Collistar Special First Wrinkles kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special First Wrinkles arctisztító hab tökéletesen megtisztítja az arcát a szennyeződésektől. Krémes, habos textúrája kellemes élménnyé teszi a mindennapi arcápolást.

Tulajdonságok:

  • gyengéden lemossa és tisztítja az egész arcot
  • nem terheli meg az arcbőrt és nem tömíti el a pórusokat
  • frissességet ad az arcbőrnek
  • ellazítja és finomítja az arcbőrt

Használata:
Vigyen fel kis mennyiségű habot az egész arcfelületre reggel és/vagy este és gyengéden masszírozza az arcbőrébe. Ezután alaposan öblítse le langyos vízzel.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
érzékeny
Bőrprobléma alapján
érzékeny és allergiás bőrre
Konzisztencia
hab

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.