Collistar Special First Wrinkles

szemgél a duzzanatokra és a sötét karikákra

Collistar Special First Wrinkles szemgél a duzzanatokra és a sötét karikákra
Collistar Special First Wrinkles szemgél a duzzanatokra és a sötét karikákra
Collistar Special First Wrinkles szemgél a duzzanatokra és a sötét karikákra
12 600Ft
Kedvezmény 48%
(Eye Contour Serum-Gel) 15 ml
6 560Ft

Kód: COL0097 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 10. 17., szerda
Személyes átvétel
már holnap 2018. 10. 17., szerda
Collistar Special First Wrinkles
(Eye Contour Serum-Gel) 15 ml | 6 560Ft

Collistar Special First Wrinkles kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special First Wrinkles szemkörnyékápoló ápolja a szemkörnyéki bőrt és szükséges módon táplálja, hidratálja.

Tulajdonságok:

  • kisimítja a vonalakat és finom ráncokat
  • mélyrehatóan hidratál
  • felfrissíti és finomítja a szemkörnyéket
  • fiatalos megjelenést kölcsönöz a szemkörnyéknek
  • egyesíti az arcbőr tónusát, sugárzóvá teszi az arcot
  • eltávolítja a szem alatti duzzanatokat és sötét karikákat

Használata:
Vigye fel reggel és / vagy este a készítményt a szemkontúr köré mindaddig finoman paskolva, amíg teljesen fel nem szívódik.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
érzékeny
Bőrprobléma alapján
érzékeny és allergiás bőrre, ráncok és vonalak, táplálás és dehidratáció
Kor
minden korosztálynak

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.