Collistar Special First Wrinkles

BB krém a ráncok ellen

Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
11 500Ft
Kedvezmény 41%
árnyalat 1 Light-Medium (SPF 20) 50 ml
6 790Ft

Kód: COL0248 | Több mint 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
szerda 2019. 04. 24.
Személyes átvétel
szerda 2019. 04. 24.
Collistar Special First Wrinkles
árnyalat 1 Light-Medium (SPF 20) 50 ml | 6 790Ft

Collistar Special First Wrinkles kozmetika leírása

A kiváló minőségű Collistar Special First Wrinkles BB krém hidratálja az arcbőrt, egységesíti a színtónusokat, és az arcát természetesen megszépíti.

Tulajdonságok:

  • világosítja az arcbőrt
  • csökkenti a bőrhibákat
  • napsugárzás elleni védelmet nyújt
  • szükséges mértékben hidratálja az arcbőrt
  • védi az arcbőrt a szabadgyökök ellen

Használata:
Az arca közepétől az oldalak felé haladva kenje egyenletesen szét.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
élénkítés és vitalitás
Hatás
highlighter
Konzisztencia
krém
Kor
első ráncok
SPF
SPF nélkül
Védőfaktor
közepes védelem (SPF 15 – SPF 25)

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.