Collistar Special First Wrinkles

BB krém a ráncok ellen

Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
Collistar Special First Wrinkles BB krém a ráncok ellen
11 500Ft
Kedvezmény 42%
árnyalat 1 Light-Medium (SPF 20) 50 ml
6 720Ft

Kód: COL0248 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 26., péntek
Személyes átvétel
2018. 10. 26., péntek
Collistar Special First Wrinkles
árnyalat 1 Light-Medium (SPF 20) 50 ml | 6 720Ft

Collistar Special First Wrinkles kozmetika leírása

A kiváló minőségű Collistar Special First Wrinkles BB krém hidratálja az arcbőrt, egységesíti a színtónusokat, és az arcát természetesen megszépíti.

Tulajdonságok:

  • világosítja az arcbőrt
  • csökkenti a bőrhibákat
  • napsugárzás elleni védelmet nyújt
  • szükséges mértékben hidratálja az arcbőrt
  • védi az arcbőrt a szabadgyökök ellen

Használata:
Az arca közepétől az oldalak felé haladva kenje egyenletesen szét.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
élénkítés és vitalitás
Konzisztencia
krém
Kor
első ráncok
Védőfaktor
közepes védelem (SPF 15 – SPF 25)

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.