Collistar Special Active Moisturetonik normál és száraz bőrre

Collistar Special Active Moisture tonik normál és száraz bőrre
Collistar Special Active Moisture tonik normál és száraz bőrre
400 ml

Kód: COL0030 | Ez a termék jelenleg nem elérhető
  • termékleírás
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Special Active Moisture termékleírás
Tulajdonságok

A minőségi Collistar Special Active Moisture tonizáló készítmény segít teljesen megtisztítani, harmonizálni és felfrissíteni az arcbőrét.

Tulajdonságok:

  • eltávolítja az arcbőrről a szennyeződéseket és a faggyút
  • finommá, üdévé és ragyogóvá teszi az arcbőrt
  • frissít és világosít

Összetétel:

  • alkoholmentes

Használata:
Vigye fel kozmetikai vattakoronggal és körkörös mozdulatokkal ápolja le az arcbőrét.

Tulajdonságok

Konzisztencia
tonik
Hatás
Hidratálás, Táplálás
Arcbőrtípus
száraz, normál

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Special Active Moisture