Collistar Special Combination And Oily Skins

tisztító víz kombinált és zsíros bőrre

Collistar Special Combination And Oily Skins tisztító víz kombinált és zsíros bőrre
Collistar Special Combination And Oily Skins tisztító víz kombinált és zsíros bőrre
Collistar Special Combination And Oily Skins tisztító víz kombinált és zsíros bőrre
8 490Ft
Kedvezmény 10%
200 ml
7 640Ft

Kód: COL0222 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Collistar Special Combination And Oily Skins
200 ml | 7 640Ft

Collistar Special Combination And Oily Skins kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special Combination And Oily Skins arctisztító víz használata az arctisztítás utolsó lépését jelenti. Eltávolítja a smink és a szennyeződések maradványait és szép üdévé teszi az arcbőrt.

Tulajdonságok:

  • mélységében tisztítja a pórusokat
  • minimalizálja a túlzott faggyútermelést
  • nyugtat és tonizál
  • mattá és selymes tapintásúvá teszi az arcbőrt

Összetétel:

  • alkoholmentes

Használata:
Vigye fel kozmetikai vattakorongra és körkörös mozdulatokkal tisztítsa meg véglegesen az arcbőrt. Addig ismételje a műveletet, amíg a korong teljesen tiszta nem marad.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
kevert, zsíros
Bőrprobléma alapján
pórusok és zsíros bőr
Konzisztencia
víz

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.