Collistar Special Perfect Body

tusoló olaj minden bőrtípusra

Collistar Special Perfect Body tusoló olaj minden bőrtípusra
Collistar Special Perfect Body tusoló olaj minden bőrtípusra
Collistar Special Perfect Body tusoló olaj minden bőrtípusra
11 100Ft
Kedvezmény 40%
400 ml
6 690Ft

Kód: COL0047 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már ma
Személyes átvétel
már ma

Collistar Special Perfect Body A kozmetika leírása

A kényeztető Collistar Special Perfect Body tusoló olaj a tisztálkodás során szükséges mértékben hidratálja és ápolja a bőrt. Használata után ismét tele lesz vitalitással.

Tulajdonságok:

  • kímélően mossa és tisztítja a test teljes felületét
  • lágyítja és elasztikusabbá teszi a bőrt
  • bársonyosan lágy tapintásúvá teszi a bőrt
  • intenzíven hidratál

Használata:
Zuhanyozás vagy fürdés során alkalmazza. Vigye fel a teljes testfelületre, majd öblítse le meleg vízzel.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar A márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

 

Menu