Collistar Special Perfect Body

tápláló és revitalizáló tusfürdő krém tengeri kivonatokkal és illóolajokkal

Collistar Special Perfect Body tápláló és revitalizáló tusfürdő krém tengeri kivonatokkal és illóolajokkal
Collistar Special Perfect Body tápláló és revitalizáló tusfürdő krém tengeri kivonatokkal és illóolajokkal
Collistar Special Perfect Body tápláló és revitalizáló tusfürdő krém tengeri kivonatokkal és illóolajokkal
6 290Ft
Kedvezmény 10%
250 ml
5 660Ft

Kód: COL0443 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 26., péntek
Személyes átvétel
2018. 10. 26., péntek
Collistar Special Perfect Body
250 ml | 5 660Ft

Collistar Special Perfect Body kozmetika leírása

A kellemes Collistar Special Perfect Body tusoló gél kényezteti a bőrét, miközben a mosakodás során kellőképpen hidratálja és táplálja is.

Tulajdonságok:

  • kímélően tisztítja a bőrt és távolítja el a szennyeződéseket
  • bársonyosan finommá és selymessé teszi a bőrt
  • helyreállítja a bőr komfortérzetét

Használata:
Zuhanyozás vagy fürdés során alkalmazza. Vigye fel a teljes testfelületre, majd öblítse le meleg vízzel.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krém

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.