Collistar Special Perfect Body

feszesítő testkrém narancsbőrre

5×
Collistar Special Perfect Body feszesítő testkrém narancsbőrre
Collistar Special Perfect Body feszesítő testkrém narancsbőrre
Collistar Special Perfect Body feszesítő testkrém narancsbőrre
Ingyenes kiszállítás
19 300Ft
Kedvezmény 44%
400 ml
10 790Ft

Kód: COL0036 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
2018. 12. 19., szerda
Személyes átvétel
2018. 12. 19., szerda
Collistar Special Perfect Body
400 ml | 10 790Ft

Collistar Special Perfect Body kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special Perfect Body készítmény segít mérsékelni a narancsbőr tüneteit, így a bőre megjelenése ismét feszes és sima lesz.

Tulajdonságok:

  • csökkenti a narancsbőrt és erősíti a bőrt
  • kisimítja a bőrt
  • intenzíven táplál és lágyít

Használata:
Vigye fel a készítményt a test problémás területeire (combjára, csípőjére, fenekére és hasára). Masszírozza be körkörös mozdulatokkal és hagyja felszívódni. Használja a mellékelt útmutató szerint.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.