Collistar Hair In The Sun

maszk nap által károsult haj

Collistar Hair In The Sun maszk nap által károsult haj
Collistar Hair In The Sun maszk nap által károsult haj
Collistar Hair In The Sun maszk nap által károsult haj
6 490Ft
Kedvezmény 10%
150 ml
5 840Ft

Kód: COL0654 | Több mint 20 db a raktáron
db
Csomagküldő – átvevőhely
2018. 12. 14., péntek
Személyes átvétel
2018. 12. 14., péntek
Collistar Hair In The Sun
150 ml | 5 840Ft

Collistar Hair In The Sun kozmetika leírása

A kiváló minőségű Collistar Hair In The Sun hajpakolás a legjobb ápolást biztosítja a napsugárzás által megterhelt hajnak, és hatékonyan helyreállítja azt.

Tulajdonságok:

  • védi a hajat a kiszáradástól
  • mélyrehatóan regenerálja a hajat
  • helyreállítja a sós vagy klórozott víz hatásának kitett hajat
  • intenzíven hidratál
  • megkönnyíti a haj kifésülését és így megelőzi a károsodását
  • a haj selymes tapintásúvá válik
  • védi a hajat a magas hőmérséklettel szemben

Használata:
Vigye fel a frissen mosott és törülköző száraz hajra. Hagyja hatni kis ideig, majd alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Hajtípus
napsugárzásnak kitett haj
Hatás
Napsugárzás elleni hajvédelem
Konzisztencia
maszk

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.