Collistar Sun Protection

napozó krém a bőr öregedése ellen SPF 15

Collistar Sun Protection napozó krém a bőr öregedése ellen SPF 15
Collistar Sun Protection napozó krém a bőr öregedése ellen SPF 15
10 400Ft

Spóroljon 15%
50 ml
8 840Ft

Kód: COL0299 | Több mint 5 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Válasszon a kosárban egy utazószettet 13 000 Ft feletti vásárlása mellé
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2019. 08. 27.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2019. 08. 27.
Collistar Sun Protection
50 ml | 8 840Ft

Collistar Sun Protection termékleírás

A minőségi Collistar Sun Protection készítmény megbízható napsugárzás elleni védelmet nyújt az arcának.

Tulajdonságok:

  • védi az arcbőrt az UV-sugárzás okozta károsodástól
  • védi az arcbőrt a korai öregedéstől
  • vízálló készítmény
  • arcra és testre is használható

Használata:
Még a napon tartózkodás előtt vigye fel a tiszta arcbőrre. Ismételje meg szükség szerint a felvitelt, főleg fürdés és törülközés után, valamint izzadás esetén.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krém
Védőfaktor
közepes védelem (SPF 15 – SPF 25)

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.