Collistar Special Perfect Body

lábpeeling

Collistar Special Perfect Body lábpeeling
Collistar Special Perfect Body lábpeeling
100 ml

Kód: COL0639 | Ez a termék jelenleg nem elérhető
Ajándék az Ön számára
A Collistar testápoló termékeket most 15%-kal olcsóbban szerezheti be. Használja a star15hu kódot. A kedvezmény nem vonatkozik az akciós és leárazott termékekre.
Collistar Special Perfect Body
100 ml

Collistar Special Perfect Body termékleírás

A speciális Collistar Special Perfect Body lábápoló tökéletesen gondoskodik a lábáról és a talpáról.

Tulajdonságok:

  • intenzíven regenerál
  • mélyrehatóan hidratál
  • finommá és simává teszi a bőrt
  • enyhíti a lábak fáradtságát
  • száradás és bőrkeményedés elleni védelmet nyújt

Használata:
Vigyen fel megfelelő mennyiségű krémet a láb sérült területeire és gyengéden masszírozza be. A mellékelt útmutató szerint járjon el.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.