Collistar Special First Wrinkles

élénkítő nappali krém az első ráncokra

Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
Collistar Special First Wrinkles élénkítő nappali krém az első ráncokra
50 ml
8 330Ft

Kód: COL0624 | 5 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Collistar Special First Wrinkles
50 ml | 8 330Ft

Collistar Special First Wrinkles kozmetika leírása

A minőségi Collistar Special First Wrinkles arckrém minden nap pontosan megadja arcának a megérdemelt ápolást.

Tulajdonságok:

  • regenerál és vitalizál
  • mérsékli a ráncokat és megelőzi azok kialakulását
  • visszaadja az arcbőr szilárdságát és megőrzi feszességét
  • frissé és sugárzóvá teszi az arcbőrt
  • visszaadja a bőr fiatalos megjelenését

Használata:
Vigye fel a megtisztított arcbőrre és körkörös mozdulatokkal masszírozza be. Vigye fel az arcra, nyakra és a dekoltázsra is.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
az első ráncok és megelőzés, élénkítés és vitalitás, hidratálás
Konzisztencia
krém
Kor
minden korosztálynak

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.