Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk tisztító tej érett bőrre

2×
Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk tisztító tej érett bőrre
Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk tisztító tej érett bőrre
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
8 996Ft

Spóroljon 19%
200 ml
7 200Ft

3 600,00Ft / 100 ml, áfával
Kód: COL0061 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon Collistar termékeket legalább 11 000 Ft értékben, és megajándékozzuk egy 15 ml-es hidratáló arcgéllel.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
hétfő 2021. 08. 09.
Személyes átvétel
szombat 2021. 08. 07.

Leírás Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk
Tulajdonságok

A mindennapi ápoláshoz a minőségi Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk arctisztító készítmény jelenti a megfelelő választást.

Tulajdonságok:

  • az egész arcot gyengéden és alaposan tisztítja
  • mélyrehatóan hidratál
  • regeneráló hatást fejt ki

Teljes összetevőlista

AQUA, PROPYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYDECENE, ISOPROPYL MYRISTATE, CETEARYL ALCOHOL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETEARYL ISONONANOATE, CETEARETH-20, RETINYL PALMITATE, TOCOPHERYL ACETATE, PLANKTON EXTRACT, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, SODIUM HYALURONATE, PANTHENOL, ESCIN, GLYCERYL STEARATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PEG-8, PARFUM, DISODIUM EDTA, TRIETHANOLAMINE, LACTIC ACID, PHENOXYETHANOL, ETHYLPARABEN, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, BENZYL ALCOHOL, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRONELLOL, COUMARIN, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Konzisztencia
tej
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra, ráncok és érett bőr
Hatás
Hidratálás, Anti-age
Hatóanyag
hialuronsav, shea vaj

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Special Anti-Age Anti-Age Cleansing Milk1