Collistar Self Tanners

napozó testkrm feszesítő hatással SPF 15

Collistar Self Tanners napozó testkrm feszesítő hatással SPF 15
Collistar Self Tanners napozó testkrm feszesítő hatással SPF 15
Collistar Self Tanners napozó testkrm feszesítő hatással SPF 15
150 ml
7 090Ft

Kód: COL0646 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 07. 22., vasárnap
Személyes átvétel
2018. 07. 22., vasárnap

Collistar Self Tanners kozmetika leírása

A kiváló minőségű Collistar Self Tanners napvédő készítmény napon tartózkodás esetén elengedhetetlen kelléke a bőrápolásnak.

Tulajdonságok:

  • védi a bőrt az UV-sugárzás okozta károsodástól
  • bőröregedés elleni megelőző védelmet nyújt
  • szükséges mértékben hidratálja a bőrt
  • táplálja és ápolja a bőrt

Használata:
Napon tartózkodás előtt vigye fel megfelelő mennyiségben a teljes testfelületre. A felvitelt szükség szerint, főleg fürdés, törülközés vagy erős izzadás után, ismételje meg.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krém
Védőfaktor
közepes védelem (SPF 15 – SPF 25)

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

 

Menu