COLLISTAR SELF TANNERS önbarnító arckrém | notino.hu

Collistar Self Tanners

önbarnító arckrém

Collistar Self Tanners önbarnító arckrém
Collistar Self Tanners önbarnító arckrém
Collistar Self Tanners önbarnító arckrém
11 200Ft
Kedvezmény 44%
50 ml
6 290Ft

Kód: COL0010 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 08. 22., szerda
Személyes átvétel
2018. 08. 21., kedd

Collistar Self Tanners kozmetika leírása

A minőségi Collistar Self Tanners arc önbarnító készítmény tökéletesen természetes napbarnított megjelenést kölcsönöz az arcbőrének.

Tulajdonságok:

  • természetes aranyló napbarnított színt kölcsönöz az arcbőrnek
  • fokozottan hidratál és táplál
  • támogatja az arcbőr természetes és egészséges megjelenését

Használata:
Vigye fel a megtisztított arcbőrre és kenje szét a nyaka és a dekoltázs irányába eldolgozva. Használhat hozzá felhordó kesztyűt. A mellékelt útmutató szerint járjon el.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krém

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

 

Menu