Collistar Rossetto Unico®Luxus rúzs

3×
Collistar Rossetto  Unico® Luxus rúzs
Collistar Rossetto  Unico® Luxus rúzs
Ingyenes kiszállítás
árnyalat 1 Nudo 1 db
5310Ft

Kód: COL01907 | Raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Az Öné egy Pure Actives Two-Phase Sculpting Concentrate (50 ml) alakformáló kétfázisú koncentrátum ajándékként, ha Collistar kozmetikumokat vásárol legalább 9 750 Ft értékben.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
szerda 2020. 04. 01.
Csomagküldő – átvevőhely
szerda 2020. 04. 01.

Collistar Rossetto Unico® termékleírás

A kiváló minőségű Collistar Rossetto Unico® ajakrúzs gyönyörűen hangsúlyozza az ajkait és tökéletesen kiemeli a nappali és esti sminket.

Tulajdonságok:

  • az ajkak megjelenése telt és egészséges
  • sokáig megmarad
  • magas pigmentáció
  • könnyen felvihető
  • hidratálja és ápolja az ajkakat

Használata:
Vigye fel a rúzst az ajkaira középről a sarkak felé finoman kihúzva.

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Rossetto Unico®