Collistar Pure Actives

liftinges arcszérum hialuronsavval

1×
Collistar Pure Actives liftinges arcszérum hialuronsavval
Collistar Pure Actives liftinges arcszérum hialuronsavval
15 200Ft

Spóroljon 47%
30 ml
8 130Ft

Kód: COL0440 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Parfümös üveg ajándékként 15 000 Ft feletti vásárlás esetén. A színárnyalatot a kosárban választhatja ki.
Express One (Transoflex)
hétfő 2019. 06. 24.
Személyes átvétel
már holnap szombat 2019. 06. 22.
Collistar Pure Actives
30 ml | 8 130Ft

Collistar Pure Actives termékleírás

A kiváló minőségű Collistar Pure Actives arcszérum magas aktívanyag tartalmú készítmény. Ennek köszönhetően a legfényűzőbb módon ápolja az arcbőrét.

Tulajdonságok:

  • segít eltávolítani az arcbőr öregedésének látható jeleit
  • segít kisimítani a ráncokat és a finom szarkalábakat

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra, ráncok és érett bőr
Hatás
Anti-age, fiatalítás, lifting és feszesítés
Konzisztencia
szérum
Kor
ráncok

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.