CollistarAttivi Puri Eye Contour Hyaluronic Acid+Peptides feszesítő szemkrém

Collistar Attivi Puri Eye Contour Hyaluronic  Acid+Peptides feszesítő szemkrém
Collistar Attivi Puri Eye Contour Hyaluronic  Acid+Peptides feszesítő szemkrém
Akció
Spóroljon
13 398Ft

Spóroljon 43%
15 ml
7 550Ft

Raktáron | 50 333,33Ft / 100 ml, áfával | Kód: COL1037
1
Express One Hungary
kedd 2022. 01. 25.
Személyes átvétel
kedd 2022. 01. 25.

Ne engedje, hogy a fáradtság nyomot hagyjon a szeme körül, őrizze meg fiatalos megjelenését. A Collistar Pure Actives feszesítő szemkörnyékápoló krém a szem alatti sötét karikákat és táskákat, valamint a ráncokat is hatékonyan csökkenti. Megemeli a megereszkedett szemhéjakat és a szemkörnyéki arckontúrokat. Csak pár csepp kell belőle, és a szemkörnyéki finom, érzékeny bőr pillanatok alatt erősebbé, kisimultabbá és ragyogóbbá válik.

Tulajdonságai:

  • csökkenti a szem alatti táskákat, duzzanatokat és sötét karikákat
  • azonnali mélyre ható hidratálást biztosít
  • kisimítja a ráncokat és a finom vonalakat
  • csökkenti a fáradtság tüneteit, revitalizálja a bőrt
  • kisimulttá, feszessé és ragyogóvá teszi a bőrt
  • megemeli és feszessé teszi a szemkontúrt és a szemhéjat
  • azonnal friss érzetet ad
  • szemészetileg tesztelt

Összetétele:

  • hialuronsav
  • peptidek

Alkalmazása:
Tegyen pár cseppet a Collistar Pure Actives szemkörnyékápolóból a szem alatti és feletti területre. Finoman ütögetve masszírozza középről kifelé haladva a bőrbe. Az optimális hatás érdekében minden reggel és este alkalmazza. Szükség esetén bármikor a nap folyamán azonnali hidratálásra és felfrissítésre is használhatja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Anti-age, sötét karikákra, feszesítő
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Mikor használatos
nappal
Hatóanyag
hialuronsav

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.