CollistarProfessional Eyebrow Pencil szemöldök ceruza

Collistar Professional Eyebrow Pencil szemöldök ceruza
Collistar Professional Eyebrow Pencil szemöldök ceruza
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
5 060Ft

Spóroljon 8%
árnyalat 2 Tortora 1.2 ml
4 620Ft

Raktáron | 385 000,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: COL0287
1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon a Collistar márkától, és a rendelését ingyenesen szállítjuk ki.
Express One Hungary
péntek 2021. 12. 10.
Személyes átvétel
vasárnap 2021. 12. 12.

A kiváló minőségű Collistar Professional Eyebrow Pencil szemöldökceruza segítségével tökéletesen formázott és telt szemöldököt hozhat létre.

Tulajdonságok:

  • kiemeli a szemöldökét és hangsúlyozza annak természetes szépségét
  • természetes hatás hoz létre
  • praktikus kefével együtt

Használata:
Rövid húzó mozdulatokkal rajzolja meg és töltse ki a szemöldökét a kívánt formára.

Teljes összetevőlista

ETHYLHEXYL ISOSTEARATE, NEOPENTYL GLYCOL DIETHYLHEXANOATE, CANDELILLA CERA, CARNAUBA CERA, NYLON -12, CERESIN, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, PARAFFIN, KAOLIN, TOCOPHEROL, ASCORBYL PALMITATE MAY CONTAIN: CI 77019, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 77007 A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Árnyalat
barna
Szín
barna

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.