Collistar Prestige Collection La Vanigliaeau de parfum unisex

Collistar Prestige Collection La Vaniglia eau de parfum unisex
Collistar Prestige Collection La Vaniglia eau de parfum unisex
100 ml
16790Ft

Speciális akciós termékek elrejtése
Kód: COL01889 | Több mint 5 db a raktáron
1
Express One (Transoflex)
szerda 2019. 12. 11.
Személyes átvétel
szerda 2019. 12. 11.
  • parfüm leírása
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Prestige Collection La Vaniglia parfüm leírása
Összetétel

A kivételes összetételű Collistar Prestige Collection La Vaniglia parfüm azok számára készült, akik nagyra értékelik a kiváló minőségű alapanyagokat és a szokatlan összetételű illatokat.

  • keleties illat
  • uniszex illat – nőknek és férfiaknak
  • esti és különleges alkalmakra való viselet
  • elsősorban hűvösebb időjáráshoz

Összetétel

Az illat fajtája
orientális

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Prestige Collection La Vaniglia