Collistar Prestige Collection La Rosaeau de parfum unisex

Collistar Prestige Collection La Rosa eau de parfum unisex
Collistar Prestige Collection La Rosa eau de parfum unisex
100 ml
16890Ft

Kód: COL01887 | Több mint 5 db a raktáron
1
Express One (Transoflex)
szerda 2019. 12. 11.
Személyes átvétel
szerda 2019. 12. 11.
  • parfüm leírása
  • a márkáról
  • Értékelés

Collistar Prestige Collection La Rosa parfüm leírása
Összetétel

A kivételes összetételű Collistar Prestige Collection La Rosa parfüm azok számára készült, akik nagyra értékelik a kiváló minőségű alapanyagokat és a szokatlan összetételű illatokat.

  • virágos-keleties
  • uniszex illat – nőknek és férfiaknak
  • elsősorban hűvösebb időjáráshoz

Összetétel

Fej
rózsa, rózsabors, rózsavíz
Szív
magnólia, gyöngyvirág
Alap
fehér pézsma, fehér ámbra
Az illat fajtája
orientális

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Prestige Collection La Rosa