CollistarMascara Volume Unico vizálló szempillaspirál a hosszabb pillákért

Collistar Mascara Volume Unico vizálló szempillaspirál a hosszabb pillákért
Collistar Mascara Volume Unico vizálló szempillaspirál a hosszabb pillákért
Spóroljon
7 290Ft

Spóroljon 26%
árnyalat Intense Black 13 ml
5 390Ft

Black

Friday

4 310Ft a black kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.

Black

Friday


Raktáron | 41 461,54Ft / 100 ml, áfával | Kód: COL1026
1
Express One Hungary
szerda 2021. 12. 01.
Személyes átvétel
szerda 2021. 12. 01.

A minőségi Collistar Mascara Volume Unico szempillaspirál maximális hosszúságot és hihetetlen volument ad a szempilláinak.

Tulajdonságok:

  • növeli a szempillák hosszúságát
  • már egy rétegben is biztosítja a teljesen dús hatást
  • intenzív szín
  • hosszan tartó hatású

Használata:
Vigye fel a szempillafestéket finoman húzva a spirált a szempillák tövétől egészen a végükig. A még nagyobb hatás érdekében vigyen fel több réteget.

Teljes összetevőlista

ISODODECANE, AQUA, CYCLOPENTASILOXANE, CERA ALBA, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, DISTEARDIMONIUM HECTORITE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYGLYCERYL-3 BEESWAX, COPERNICIA CERIFERA CERA, VP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, SYNTHETIC BEESWAX, GLYCERIN, ACRYLATES COPOLYMER, VP/HEXADECENE COPOLYMER, PHENOXYETHANOL, OCTYLDODECANOL, SODIUM DEHYDROACETATE, ETHYLHEXYLGLYCERIN, PANTHENOL, LAURETH-21, BIOTINOYL TRIPEPTIDE-1 (+/-) CI 77499 A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Szempillaspirál típusa
hosszabbító
Hatás
vízállóság

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.