Collistar Mascara Volume Unico dúsító szempillaspirál

2×
Collistar Mascara Volume Unico dúsító szempillaspirál
Collistar Mascara Volume Unico dúsító szempillaspirál
Spóroljon
10 253Ft

Spóroljon 49%
árnyalat Intense Black 13 ml
5 130Ft

39 461,54Ft / 100 ml, áfával
Kód: COL1027 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2021. 06. 22.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2021. 06. 22.

Leírás Collistar Mascara Volume Unico
Tulajdonságok

Testreszabott szempillaformálás és szempillasűrűség – a Collistar Mascara Volume Unico szempillaspirál panthenolos és peptides összetételének köszönhetően belülről erősíti a szempillákat és jelentősen sűrűbbé teszi őket. A kettős hight-tech kefe rendkívül precíz, és segítségével azonnal dúsabbá varázsolja a szempillákat.

Az eltérő olvadáspontú viaszok speciális kombinációjának köszönhetően annyi szempillafesték-réteget hordhat fel, amennyit szeretne, és ezáltal pont azt a szempillaformát és dússágot érheti el, amire vágyik.

Tulajdonságai:

  • azonnal sűrűsíti és formázza a szempillákat
  • a kettős hight-tech kefe garantálja a dússágot
  • fényt és intenzív megjelenést ad a szempilláknak
  • hosszú ideig kitart és egész napra precíz sminket biztosít
  • akármennyi réteget alkalmazhat
  • szemgyógyászatilag tesztelt – kontaktlencsét viselők is használhatják

20 nő részvételével végzett tesztelés eredménye:

  • azonnali, 200 %-kal dúsabb hatás
  • két héten belül fokozatosan 41 %-kal erősebb szempillák

Összetétele:

  • peptidek és panthenol – biztosítják a szempillák teltségét és szilárdságát

Alkalmazása:
Lassan fésülje át a kefével a szempillákat teljes hosszukban. Az elképzelése szerinti megjelenés eléréséhez vigyen fel több réteget.

Tulajdonságok

Árnyalat
fekete
Szempillaspirál típusa
formázó, dús hatásért

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Mascara Volume Unico2