Collistar Man

tusfürdő gél testre és hajra

Collistar Man tusfürdő gél testre és hajra
Collistar Man tusfürdő gél testre és hajra
250 ml
7 340Ft

Kód: COL1070 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
kedd 2019. 05. 28.
Személyes átvétel
hétfő 2019. 05. 27.
Collistar Man
250 ml | 7 340Ft

Collistar Man kozmetika leírása

A praktikus Collistar Man 2 az 1-ben tusfürdő és sampon gyorsan és hatékonyan tisztítja a bőrfelületet és a hajat.

Tulajdonságok:

  • ápolja a hajat és a bőrt
  • rugalmassá teszi a bőrt
  • szükséges mértékű hidratálást és fényt ad a hajnak
  • kellemesen friss lesz tőle a bőr
  • intenzíven hidratál
  • használata után frissesség és energia érzetet ad
  • speciálisan a férfiak szükségleteihez kifejlesztett készítmény
  • a készítmény 2 az 1-ben változata utazáshoz kifejezetten praktikus

Használata:
Vigye fel a benedvesített hajra és testfelületre, gyengéden habosítsa fel, majd alaposan öblítse le. Mindennapi használatra alkalmas.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Hajtípus
minden hajtípus
Konzisztencia
gél

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.