Collistar Man

hidratáló fluid az arcra és a szakállra

Collistar Man hidratáló fluid az arcra és a szakállra
Collistar Man hidratáló fluid az arcra és a szakállra
50 ml
11 700Ft

Kód: COL1069 | Több mint 5 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Bármilyen termék vásárlásakor 15 000 Ft felett. A színárnyalatot a kosárban választhatja ki.
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2019. 06. 18.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2019. 06. 18.
Collistar Man
50 ml | 11 700Ft

Collistar Man termékleírás

A minőségi Collistar Man arcápoló minden reggel megad mindent az arcának, amire a nap folyamán szüksége van.

Tulajdonságok:

  • hosszan tartóan hidratálja a szakállt, bajuszt és az arcbőrt
  • nem hagy maradványokat és nem tapasztja össze az arcszőrzetet
  • megfiatalítja és energiával tölti fel az arcbőrt
  • könnyen és gyorsan felszívódik
  • speciálisan a férfi arcbőr szükségleteire kifejlesztett készítmény

Használata:
Vigye fel a tiszta arcára és nyakára, majd körkörös mozdulatokkal masszírozza be a bőrbe. Használja rendszeresen minden reggel.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Hidratálás, Táplálás
Konzisztencia
fluid
Kor
minden korosztálynak
Mikor használatos
nappal
Nap elleni védelem
SPF nélkül

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.