Collistar Make-up Base Primer

kisimító make-up alap bázis

Collistar Make-up Base Primer kisimító make-up alap bázis
Collistar Make-up Base Primer kisimító make-up alap bázis
Collistar Make-up Base Primer kisimító make-up alap bázis
9 790Ft
Kedvezmény 42%
15 ml
5 650Ft

Kód: COL0251 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 07. 17., kedd
Személyes átvétel
már holnap 2018. 07. 17., kedd

Collistar Make-up Base Primer A kozmetika leírása

A kiváló minőségű Collistar Make-up Base Primer alapozó tökéletesen kisimítja az arcbőrt, előkészíti azt a smink felvitelére és garantálja a smink hosszabb tartósságát.

Tulajdonságok:

  • hosszan tartó hatású
  • finomít
  • kisimítja a ráncokat
  • kitölti a pórusokat
  • tökéletesen előkészíti az arcbőrt a smink felvitelére

Használata:
Egyenletesen és alaposan dörzsölje szét. Ezután vigye fel a sminket.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar A márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

 

Menu