Collistar Man

szőrtelenítő krém uraknak

Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
Collistar Man szőrtelenítő krém uraknak
7 790Ft
Kedvezmény 39%
200 ml
4 740Ft

Kód: COL0049 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már ma
Személyes átvétel
már ma

Collistar Man A kozmetika leírása

A minőségi Collistar Man készítmény egyszerűvé teszi a szőrtelenítést és gyönyörűen simává teszi a bőrét.

Tulajdonságok:

  • tökéletesen távolítja el a szőrszálakat
  • finomabbak lesznek az újonnan kinövő szőrszálak
  • nyugtatja az irritált bőrt
  • hatékonyan táplálja a bőrt
  • speciálisan a férfiak szükségleteihez kifejlesztett készítmény

Használata:
A mellékelt útmutató szerint járjon el.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
krém

Collistar A márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

 

Értékelés Collistar Man

Új értékelés hozzáadása

alkalmazás egyszerűsége
kozmetikai minőség
eredménnyel való elégedettség
Az elküldéssel hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Notino s.r.o. /Kft./, az Ön személyes adatait termékértékelés feldolgozása és megjelenítése céljából feldolgozza. Az Ön által adott engedélyt bármikor jogában áll visszavonni. A további információkat a Személyes adatok kezelésére vonatkozó irányelvek tartalmazzák tartalmazzák.​
Ezt a terméket eddig senki nem értékelte, legyen Ön az első!

Menu