Collistar Man

spray dezodor 24 órás védelem

Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
Collistar Man spray dezodor 24 órás védelem
6 650Ft
Kedvezmény 43%
100 ml
3 790Ft

Kód: COL0334 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 11. 15., csütörtök
Személyes átvétel
már holnap 2018. 11. 15., csütörtök
Collistar Man
100 ml | 3 790Ft

Collistar Man kozmetika leírása

A minőségi Collistar Man dezodor hatékonyan győzi le a kellemetlen szagokat, hosszan tartó komfortérzetet és frissességet nyújt.

Tulajdonságok:

  • véd a kellemetlen szagoktól
  • frissességet ad
  • hosszan tartó védelmet nyújt
  • nem befolyásolja a természetes testi folyamatokat

Használata:
Tiszta és száraz hónaljára vigye fel. Használat előtt rázza fel. Mindennapi használatra alkalmas.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Csomagolás
dezodor szpré

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.