Collistar Man

lifting szemgél

Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
Collistar Man lifting szemgél
11 900Ft
Kedvezmény 45%
10 ml
6 590Ft

Kód: COL0325 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 25., csütörtök
Személyes átvétel
2018. 10. 25., csütörtök
Collistar Man
10 ml | 6 590Ft

Collistar Man kozmetika leírása

A minőségi Collistar Man szemkörnyékápoló ápolja a szemkörnyéki bőrt és szükséges módon táplálja, hidratálja.

Tulajdonságok:

  • kisimítja a vonalakat és finom ráncokat
  • eltávolítja a szem alatti duzzanatokat és sötét karikákat
  • azonnal felfrissíti és felélénkíti az arcbőrt
  • szemgyógyászatilag tesztelt

Használata:
Vigye fel reggel és / vagy este a készítményt a szemkontúr köré mindaddig finoman paskolva, amíg teljesen fel nem szívódik. Használja rendszeresen.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Bőrprobléma alapján
feszesítés és lifting
Kor
minden korosztálynak

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.