CollistarUomo Energizing Cream-Gel arcápoló szett uraknak

Collistar Uomo Energizing Cream-Gel arcápoló szett uraknak
Collistar Uomo Energizing Cream-Gel arcápoló szett uraknak
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
18 374Ft

Spóroljon 22%
arcápoló szett uraknak
14 190Ft

Több mint 5 db a raktáron | 14 190,00Ft / 1 db, áfával | Kód: COL0108

Lenea Uomo energizáló krémes gél 50 ml + borotválkozás utáni arcvíz az érzékeny arcbőrre 15 ml

1
Ajándék az Ön számára
Most ingyenesen szállítunk ki férfi kozmetikumokat és elektronikát, 9 500 Ft feletti vásárlás esetén.
Express One Hungary
már holnap péntek 2022. 01. 21.
Személyes átvétel
már holnap péntek 2022. 01. 21.

Szerezzen örömet a férfiak arcbőrét ápoló készítményekkel teli Collistar Uomo Energizing Cream-Gel kozmetikai készlettel. Minden külsejére adó modern férfi örül majd neki.

A szett tartalma:

  • Lenea Uomo energizáló krémes gél 50 ml
  • borotválkozás utáni arcvíz az érzékeny arcbőrre 15 ml

Tulajdonságok:

  • mindennapi használatra való kozmetikai termék-összeállítás
  • biztosítja a férfi arcbőr teljes ápolását
  • megakadályozza az arcbőr irritációját és viszketését
  • az intenzív hidratálásért
  • fáradt arcbőrre
  • érzékeny arcbőrre

Használata:
A kozmetikai szett minden egyes termékét az adott termék útmutatója szerint használja.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
érzékeny, minden bőrtípusra
Hatás
Nyugtatás, Anti-age
Ajándék szett típusa
ajándékszett, takarékos kiszerelés

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.